Athicanın ilk bastığı manhwalardan biriydi.Normalde pek güncel konulu manhwalar okumam ama sevimli durduğu için aldım.Ve şunu söylemeliyim ki "Mükemmel".Karakter tasarımlarını beğendim.Gereksiz toxic karakter yok.Erkek karakter de kız karakterde sempatik.Okurken çok fazla güldüm diyebilirim.Kesinlikle sizide güldürecektir.