Yazarın okuduğum bu ilk kitabında; Nil, Neriman ve Nilüfer adında, ayrı dönemlerde yaşayan 3 kadının hayatı anlatılmış. Anlatımı kısmen akıcı olsada sürekli değişen olay örgüleri, basitleştirilmiş yaşam biçimleri, içi boşaltılan kelimelerin kullanımı, gereksiz detay verilen ikili ilişkilerin anlatımını kitaptan keyif almama engel oldu. Okunmasını tavsiye etmeyeceğim kitaplar arasında yerini aldı. İyi okumalar..