"Dogayla savaşı halindeyiz ve kazanırsak kaybedeceğiz"
En sevdiğim yazarın kaleminden cıkmış başka bir kitap dogamızı cevremizin icine girdiği korkunca bir tahlikeye girişini anlatıyor her cocugun okuması gereken cocuklarını cevre bilinciyle dolduranbu kitap tavsiye edilir.