Gülse Birsel’i çok beğenirim.#Avrupa yakası benim için #Seinfeld ayarında kült 1 dizidir.Keza #Aile arasında çok ama çok güzel 1 filmdir ve 2-3 kere izlemişliğim vardır.Gülse hanımın diğer kitaplarını okumadım ,tarzı nasıl bilmiyorum.Ama sanırım yeni 1 kitap yazsa okumam.#Beni Gözünüzde Büyütmeyin bence alelade olmuş.Tamam kitap yazmak zor iş ama herkes herşeyi yapacak diye 1 kural yok.İş çıkışı arkadaşlarla gittiğiniz 1 cafede yapılan muhabbetlere benziyor.Sevmedim.