Puan vermedi·272 syf.····Okunma: 07 Haziran 2024 15:25 Öncelikle kitap çokça okunduğu için merak etmiştim ama hiç almak geçmedi aklımdan arkadaşım hediye edince okumuş oldum . Kitap Gülşah ve Şahinin aşkını anlatıyor anlaşılır sade bir dille yazılmış aşık bir insanın neler hissettiğini ve içerisinde yaşadığı tüm duyguları çok güzel anlatılmış ancak Gülşah karakterinde tutarsızlıkların olduğunu düşündüm okudukça . Kitabın başında sevgiyle tanıştık daha güçlü bir Gülşah varken kitabın sonu hayal kırıklığı oldu benim için. Şiddet gören ve sessiz kalan bir Gülşah ya da anne olmak uğruna( ki kitabın başında Şahin dışında kimseden çocuk istemediği belirtilmişken) bu kadar emek verdiği aşkı aklından çıkarmadan evlenmesi… Şahin karakteri de oldukça mükemmel bir karakter olarak anlatılırken defalarca kızı ortada bırakıp ya da ortadan kaybolup Gülşahı bıraktığı yerde bulacağını sanması da ayrı bir ironi…
Kitap her şeye rağmen bana geçmişten bir şeyler hatırlatması hoşuma gitti …