9/10
·320 syf.··
2024 28. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 08 Haziran 2024 21:26
“Enerjimizi nereye koyarsak hayat orada gelişir.” @acarbaltas dinlerken çok keyif aldığım insanlardan biriydi bu kendisiyle ilk tanışma kitabım oldu. Okurken çok faydalandım bolca notlar aldım.Hem işimde hem hayata bakış açısı olarak şifalandım.Zaten kendisini dinlerken çok keyif alıyordum okumakta çok iyi geldi.Bir kitabı okurken az çok yazar içinde bir fikriniz oluşuyor.Onun gözünden görüyor,kulağından dinliyor ve onun dilinden konuşuyorsunuz. Eğitimdeki acılarımızı,mutsuzluklarımızın temel nedenlerini, ülkemizde yaşadığımız ekonomik/kültürel çöküşleri,toplumsal dönüşümlerimizi o kadar şeffaf, nezaketli,veriye dayalı anlatmışki hak vermemek ve hüzünlenmemek mümkün değil.Çizmelere notlar almalara doyamadım okurken. Kişisel gelişim türünü seviyorsanız okumaktan keyif alacağınız ,okurken öğreneceğiniz güzel bir öneri kitabı olabilir. Hatta kendi kitaplığımda favorilerim arasında yerini aldı.Zaman zaman açıp tekrar gözatmayı hakeden keyifli bir okumayı buraya bıraktım. Acar Baltaş Hayat En Çok İyileri Kırar Lâyetezelzel…
Hayat En Çok İyileri KırarAcar Baltaş · Kronik Kitap · 2024738 okunma
·
195 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.