Puan vermedi·129 syf.··
2024 34. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 10 Haziran 2024 03:26
Bu Hikaye Senden Uzun Osman/ Aylin Balboa Nereden başlayayım yazmaya bilemedim, Osman'ı tam olarak bilmiyorum ama hikâye çok çok uzun, hacim olarak değil. Yazar satır aralarında "ben boş biri değilim, duygu yüklüyüm, fizik, matematik, sanat, edebiyat ve birçok konuda bilgi sahibiyim," diyor. Herkes bilgi sahibi olabilir ama herkes kafası karışık, duygu yüklü bir karakterin konuşmalarının arasına, metnin akışına uygun tereyağını bıçakla ekmeğe süre süre içine yedirir gibi yazmayı beceremez. Değindiği konular; Kızılderili yıl ile dünya kelimesi benzetmesi. Dakikaları icat eden Babillere her dakika sövüyorum. Normal" sözcüğü Latince de "Gönye" anlamına gelen Norma ile türemiş, normallik geometrik bir hadiseymiş. Neydi bir arada tutan bizi "Mezon alan Teorisi" diye cevap veriyorum. Ayrılmalıyız Osman. Su samurları, akıntıda farklı yerlere sürüklenmemek için uyurken el ele tutuşurlarmış. Termodinamiğin İkinci Yasasından çok korkuyorum... Barışalım mi Osman Medeni kanunun 23. Maddesi kişiyi kendinden korumayı hedefliyormuş... Böyleymiş gibi algılamak... Senin canın sağolsun Osman. Çince "Li" kelimesi hem ayrılık hem armut anlamına gelirmiş... Altay dillerinde Cehennemi ifade eden kelime yokmuş biliyor musun. T-Rex dinozor familyasının günümüzdeki son akrabasi tavuklarmış Burada Bekliyorum Osman Olimpos Yanartaşı.. Bu ayrılık beni adeta Werther'e çevirdi. Osman ben artık istemiyorum Kazakistanda uyku salgını, nedeni uranyum.. Thomes Bernhard otobiyografik beşlemesinin Kiler cildi..ters yöne koşmak.. Sugarshaming.. niye şeker? Konuyu tatlı bağlayalım, Gülelim gitsin Osman. Başka bir hayatta görüşmek üzere Astalavista Osman! İnsan vücudu tatile giderken ne bulursan sıkıştırdığın bavul gibi/Syf.11 Onca yıllık kendimim hâlâ kendime alışamadım./Syf.12 İnsan sabahları uyanınca kafasını bıraktığı yerde bulması büyük nimet./Syf.16 İnsan her şeye alışıyor bu iyi mi kötü mü bilmiyorum./Syf.38 A.C. Doyle'a ölmüş Sherlock'u dirilten hayat sana bana ne yapmaz Osman/Syf.42 Kalp, kırılıp yapışa yapışa Frankenstein gibi bir şey oluyor. İnsan desen değil, canavar desen değil./Syf.49 John Fowles, koleksiyoncu'da şöyle diyor; Onu unutacağımı sandığım da olmuyor değildi ama unutmak insanın yapacağı değil, başına gelen bir şeydir./Syf.62 Bizimki gibi hikâyelerin hep mutlu sonla bağlanması beklenir, mutlu son dediğimiz nedir ki Osman ?/Syf.79 Kederli olduğumda sevineceğim, kederli olduğumda sevineceğim bir söz yaz.." Bu vakit geçip gidecek"/Syf.87 Aşktan sevgiden geçtim, İnsanız, şevkate ihtiyacımız var Osman./Syf.95 Her şeye rağmen bu yeryüzünde şarkılar söyledik/Syf.103 Tavsiye eder miyim? Çok beğendim #tavsiyeederim
Bu Hikâye Senden Uzun OsmanAylin Balboa · İletişim Yayıncılık · 202213,7bin okunma
·
150 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.