Serinin en sevdiğim kitabı oldu. Kısa olduğu için olayların hızlı gelişmesini yadırgamadım, serinin hızlı ilerlemesine alıştım sanırım. Özellikle ikinci kitaptan sonra ki en umutlu olduğum kitap oydu ama en az sevdiğim de o oldu.
Tek Vuruş, saatler içinde bitebilecek, sizi sıkmayacak ve aklınızı dağıtacak bir kitap. Romantik kitap seviyorsanız önerimdir.