·137 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Haziran 2024 21:36 Şu ana kadar okuduğum en güzel kitaptı diyebilirim. Kitabın bu kadar az okunması beni üzdü. Oysaki çok güzel bir kitap. Kitabın sonunu böyle beklemiyordum sonuna geldiğimde çok şaşırdım. Herkesin okuduğunda sonunu merak edebileceği bir kitap. Beni derinden etkiledi. Biraz hüzünlenmiş olabilirim. Annem çağırdığında bir sayfa daha okuyup geliyorum diye diye sonuna geldim. Herkesin okuması gereken bir kitap. Okuyun.