Puan vermedi·200 syf.····Okunma: 16 Haziran 2024 00:00 Kitap bana ciddi bir bilinç kazandırdı, bu yönden faydalı olduğunu ve okunması gerektiğini düşünüyorum. Fakat Nureddin Yıldız'ın dili sert ve bu zaman zaman çok rahatsız edici olabiliyor, hiç desteklemediğim, katılmadığım yerler de oldu kitapta. Ayriyeten kitabın tekrar ettiğini düşünüyorum daha sade olabilirdi. Okuyacaksınız bunları bilerek okumanızı tavsiye ederim.