Merhaba,
Kitap amatör bir ruhla, bolca imla hatasını içinde barındıracak şekilde, renkli resimlerden yoksun, akademik bir dilden uzak ortaya çıkarılmış. Ancak bir emek var: Sandıklılı bir ozan, kendi ilçesinin tarihi kültürünü kayıt altına almış. Bu açıdan bakıldığında takdir edilesi.
Özellikle Sandıklılı vatandaşlarımızın okuması gerek. Yine bu tip konuları merak edenler açısından ilginç ayrıntılar bulacaklarına eminim.
Daha fazlasını bloğumda yazdım: hknkr.com/sandikli-efsane...
İyi okumalar.