·155 syf.····Okunma: 15 Mayıs 2024 13:14 Glass ailesinin çocuklarından en küçükleri olan Franny ve Zooey'in anlatıldığı iki bölümden oluşan kitap.
Bu iki kardeşin felsefi ve dini düşüncelerinin kısırlığında akmayı başarmış bir kitap.
Aslında bir olay örgüsü de yok bu yüzden okumakta zorlandım diyebilirim ve hatta bazı kısımları atladım. Ama kitap tamamen psikolojik ve felsefik düşünceler etrafında dönüyor. Bu tarz okumalar yapmayı sevmediğim için kitabı da beğenmedim. Salinger ile yıldızım pek barışmıyor, Çavdar Tarlasında Çocuklar'ı da okuyamamıştım...