Puan vermedi·392 syf.··Beğendi
· Okuduğum en iyi bilim kurgu kitaplarından biriydi kesinlikle. Hatta en iz bırakanı diyebilirim. Okurken kendimi hikayeye o kadar dahil hissettim ki, hiç görmediğim ütopik bir dünyanın gözümde bu kadar iyi canlanabilmesi, çoğu sahnesini nefessiz okumak harika bir histi. Kitabı okurken bir okuyucusu gibi değil de içinde yaşayan karakterlerden biri gibiydim. Her karakter özenle biçilmiş, hepsi kendini unutturmayacak karakterler. Bu yolculuğa ortak olmak çok güzeldi :')