Kitap, Grace adındaki ana karakterimizin ailesinden 6 kişiyi nasıl öldürdüğünü anlatıyor. Kitap beklediğiniz gibi bir cinayet, polisiye ya da bir gerilim romanı değil, daha çok anı günlüğü gibi bir şey. Önceden yaşanmış olaylar sonradan anlatıldığı için haliyle o gerilim ve heyecan da pek geçmiyor okuyucuya. Kitap ilk yarıya kadar oldukça yavaş ilerliyor ve ikinci yarıda bazı gerçekler ortaya çıkıyor. Özellikle kitabın sonu asla beklediğim gibi değildi, epey şaşırdım. Eğer slumptan çıkmak için bir kitap arıyorsanız bu kitap size belki pek hitap etmeyebilir. Ayrıca içindeki bazı sahneler dolayısıyla yaş sınırı kesinlikle olmalı. Okumadan bunu göz önünde bulundurun. Benim kitaba puanım 10 üzerinden 7.2 Aileni Nasıl Öldürürsün