Kitap, ana karakterimiz Noemi'nin kuzeninden garip bir mektup almasıyla başlıyor. Mektupta kocasının onu zehirlemeye çalıştığını ve evde garip şeyler gördüğünü söyleyen kuzeninin durumunu kontrol etmek için Noemi onu ziyarete gidiyor. Noemi, gittiği garip evde esrarengiz olaylarla karşılaşıyor ve dehşet verici rüyalar ve sanrılar görmeye başlıyor. Kitap dehşet verici ve gerilim dolu bir kitaptı. Özellikle son bölümlerde gerilim iyice tırmanıyordu. Tek eleştirim, kitabın çok geç açılması ve uzun bir süre olayların tam olarak anlaşılmamasıydı. Bu durum da sabırsız okuyucuların kitabı yarım bırakmalarına sebebiyet verebilir. Kitapta bolca mekan tasvirine ve karakter tahliline yer verilmiş ve bunun beni zaman zaman sıktığını söyleyebilirim. Kitabı son bölümlere kadar okurken epey sıkıldığımı söylemek istiyorum fakat olaylar başladığında heyecandan elimden bırakamamıştım. İnanıyorum ki kitapta serim, düğüm, çözüm bölümlerinde denge yakalansaydı kitap tadından yenmezdi. Yine de eğer korku romanı -özellikle korku klasikleri- okumayı seviyorsanız bu kitabın hoşunuza gideceğini düşünüyorum. Puanım 10 üzerinden 7.6. Meksika Gotiği