Puan vermedi·364 syf.··
2024 53. kitabı
Kal Bizimle Daphne "Yaşanan acılar insanları olgunlaştırır,geliştirir ve değiştirir." Yazardan daha önce 'Kalenin Havvası' kitabını okumuştum ve çok sevmiştim. Şimdide onun kadar güzel Kal bizimle Daphne kitabını okudum .. 99 depreminde tüm hayatı değişen Defne nin hikaye sini okuyacaksınız . Tüm ailesini kaybetmiştir .Amcası ona sahip çıkmıştır ama onun ailesi defne yi istememiştir ve 11 yaşında iken Londraya yatılı okula gönderilir. Orada tanıştığı öğretmeni Eva ve kızı Susan artık onun ailesi olmuştur . Çocukluk arkadaşı Nergis ve abisi Ömer'de defne'yi aramaktadır . Her ne kadar Defne Türkiye dönmek istemesede geçmiş peşini bırakmaz. Hiç bilmediği bir ülkede, hiç bilmediği bir dil.Zorlu geçen zamanlar ama harika insanlar ile karşılaşması sayesinde çok farklı bir hayat onu bekler. İçerisinde bolca tarihi bilginin olduğu etkileyici bir kitap. Amasya ya her sene gittiğim için okuması benim için çok daha keyifli oldu. Ben severek okudum.Tavsiyemdir - "İnsan olmanın gereği bir diğerine yardım etmek." - " Her şey zamanını bekler. - "Çiçek sevgiyi anlatan en güzel hediyedir;siz o,o da sizsiniz _ Yaşamımı güzelleştirmek için affetmeyi ve affedilmeyi öğrenmem gerekiyor.
Kal Bizimle DaphneYelgin Arkoç Mesci · Altın Kitaplar · 202447 okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.