Ah sanırım ben Selim ve Bahar aşkını çok beğendim. Hani birbirlerini o kadar güzel tamamlıyorlardı ki Bahar tünelin sonundaki ışığa inanan bir kadın Selim ise tünelin ortasında kalmış ışığı görmeden inanmamış bir erkek Çöl ayısı ile Havaalanı cadısı çok tatlıydılar