Puan vermedi·376 syf.····Okunma: 25 Haziran 2024 14:24 Elif Şafak'ın kitaplarını genellikle seviyorum. Bu kitabını da beğendim. Yavaş ilerliyor ama kelime dağarcığının fazlalığı ve yazarın ustalığı sayesinde edebiyat tadı alıyorsunuz. Konu olarak ise Ermeni ve Türkler arasında yaşanan tatsız olayları konu almış. Bir konu daha var ki eğer burda yazarsam spoiler vermiş olurum. Ermeni konusundaki yerlerde ise bazı şeyleri sorgulamaya ve önyargılı davranmamaya başladım diyebilirim. Mükemmeldi.