okuması akıcı, anlaması kolay, hoş bulduğum ve okumasını herkese tavsiye ettiğim bir kitap olduğunu söyleyebilirim.
Bazı kitaplar bazı zamanlarda daha özel gelir, hayatın bir aşamasında içinde bulunduğunuz durumdan dolayı size bazı mesajlar gönderir ya, işte bu kitap da benim hayatıma böyle bir zamanda dokundu.
Kitaptan çıkarabileceğim en derin anlam, hayatın içinde kimi zaman alışkanlıklarımızın kimi zaman içinde yaşadığımız sistemin oluşturduğu bir kalıp içinde yaşadığımız. Kitap bunu fark etmenizi ve bu tıkanmışlıktan, bu bayağılıktan kurtulmanız için Bruce Lee nin felsefesi sayesinde size yardımcı oluyor. Akışına bırakmanın ne kadar büyük bir erdem olduğunu hatırlatıyor ve benim için en önemlisi esnek olanların hayatın içinde sert olanlara göre daha fazla yaşam şansı bulması.