Aslında kitap beni sıktı çünkü düşünce gücüne ve rezonans kanununa zaten inanan bir insanım. Bildiklerimi tekrar okuyor gibi hissettim. Bildiklerimin üzerine çıkamadı kitap. Düşünme tarzını ve hayatına karşı bakış açısını değiştirmek isteyen arkadaşlara tavsiye edilebilir.