·297 syf.····Okunma: 27 Haziran 2024 12:23 Yani açıkçası bitirdim diyebilmek için bitirdim. Kitabı atlaya atlaya okudum çünkü çook sıkıldım. Kitaplardan genelde iki şey beklerim 1- bana bir şey katması
2- eğlenmek.
Maalesef bu kitapta ikisini de bulamadım. Hatta okurken çok bunladım ve bana biraz boş geldi. Kız karakteride hiç sevmedim. Yani böyle olacağını bilseydim okumazdım ama yine de yazar emek vermiş 5 puan veriyorum