Gerçekten güzeldi:) Bir akiş icinde mukemmel dersler veren ve vurucu noktalara parmak basan bir kitap. Hayatın ne kadar anlamsiz oldugunu ama o anlamsiz hayatı bizim anlamlar katarak guzellestirecegimizi. Kendi hayatimiz icin baska insanlarin mutluluklarini çalarsak veya yok edersek bu bizi mutlu eder mi hepsine deginen harika bir kitapti. Bazi yerlerde gözlerim dolu dolu okudum