Ayşe

@Who___
Bilemedim
4/10
·206 syf.··
2024 25. kitabı
Genelde bir kitabı okumaya ya da bir filmi izlemeye tek bir cümle veya sahneyle karar veririm. Uzun zamandır okumak istediğim bir kitaptı. Okumaya başladıktan sonra içeriğin beni doyurmadığını fark ettim. Biraz materyalist bir insan olmam biraz da benzer kitaplarla zamanında haşır neşir olmam sebebiyle bu tarz kitaplardandan çok fazla etkilenmiyorum. “Sen aklına koyduğun her şeyi başarırsın…” tarzında yazılmış bir kitap gibiydi oysa büyük ümitlerle okumuştum. Rezonansı ve düşünce gücüyle isteklerimize ulaşmayı her ne kadar kuantum ile temellendirmiş olsa da hiçbir şeye salt düşünce gücüyle ulaşabileceğimize inanmıyorum. Düşünce hangi noktada işe yarar? Düşündüğümüz ve arzuladığımız şeyi başaracağımıza dair bir inanç beslersek bu yönde amaçlı davranış gerçekleştiririz. Davranışlarımız istediğimize ulaşma olasılığımızı arttırır. Ancak kitapta herhangi bir adımdan söz etmiyor, sadece iste, bunu kağıda yaz ve her gün bak. Tamam, harika bir işte çalışmak istiyorum, potansiyelimin fark edilmesini istiyorum. Ama tüm gün evdeyim Google CEO’sunun bana ulaşmasını beklemek ne kadar mantıklı? Düşünce gücüne inanırım ama mantıkçı tarafım hayatım boyunca ağır basacak. Kitap benim için doyurucu ve tatmin edici değildi bana göre 4/10 bir kitaptı, okunmasa da olur.
Rezonans KanunuPierre Franckh · Koridor Yayıncılık · 202526bin okunma
·
249 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu arada incelemenizede katılıyorum hele bir bölüm vardı ya iş adamlarıyla bişeyleri başarmış insanlarla beraber olun onlardan tavsiye ve destek alın onlarda zamanında sizinle aynı durumda oldukları için sizi anlayıp size gerejen desteği vereceklerdir falan orda kitap beni tamamen kaybetti vakit kaybı olduğunu anladım çünkü öyle birşey söz konusu bile olamaz yazarın insan karakteriyle ve egosuyla ilgili hiç bir fikri yok bence
Ayşe
Gönderi Sahibi
Bu ve bunun gibi gerçeklikten uzak çok kısım vardı maalesef, The Secret kitabı eleştiriliyordu okuduğum dönem sebebiyle midir bilmem ama sevmiştim şimdi baktığımda aralarında pek bir fark göremiyorum sadece kitap kapakları ve isimleri değişmiş gibi. Kişisel gelişim kitaplarına önyargısız yaklaşıp sevmeye çalışıyorum ama yok olmuyor 😄 Bir de sanırım temelde şunu atlıyoruz her bireyin gelişimi kendine hastır onların gelişimi ve başardıkları kendine özgüdür, iyi niyetle paylaşıp belki bizler de bundan nasiplenelim istiyorlar ama her ilaç her hastaya iyi gelmez 🤷🏻‍♀️
Ben zatün genel olarak bu tarz kitaplara karşı önyargılıydım asla okumam diyordum dora kendi kendi kendime dedimki ya kitap okumanın belkide en güzel yanı önyargılardan kurtulup bakış açını değiştirmek değil midir o zaman bunun farkındaysan bunlara da bir şans vermen lazım ve verdim ama vakit kaybı olduklarını gördüm birde çok bilinen genelde çok sevilen kitapları seçtim ki oyi bişeyler okuyaxağım garanti olsun ve yeni bir tür keşf edip bir konuda daha önyargıdan kurtulmuş olayım ama istediğim olmadı piskoloji ve roman okumaya bildiğim yetden yürümeye devam bundan sora desim kendime bu kitapdan sonra çünkü okumak istediğim kitap çok zaman kısıtlı😁
4 puan vermenize çok sevindim çünke ben kitabı yeni bitirdim ve 5 verdim ama onun bile fazla olduğunu düşünüyordum sizi görünce sevindim çünkü nerdeyse herkes 10 vermiş ve ya en düşük 8😂