·314 syf.····Okunma: 28 Haziran 2024 13:10 yazarın genel tarzına uymayan bir kitaptı.
Gerilim adı altında yazılmış ve olaylar buna göre gidiyor ama +18 sahneler o kadar fazla ve detaylıydı ki gerilimi tam veremiyor bence.Başlarda hani illa aşk vardır diye normal karşıladım ama kitabın devamında da anlatması gereken olaylar yerine adamın gömleğini çıkarmasını anlatıyor zaten ana karaktere de sinir oldum çok itici,gördüğü her kadına sahip olmaya çalışan biri.Hadi verity i es geçsek lowen karakteri ayrı bi olay.Adam evli ve oraya iş için geldi,ama ne hikmetse evde olduğu tüm süre boyunca adamı öpmek falan istiyor karaktersizin teki gibi geldi.Adam ayrı bi olay,yeşil gözlü diiye herkes hayran anladığım kadarıyla ve ciddi anlamda gördüğü her dişi varlığa sarkma eğiliminde.Veritynin duyguları çok iyi anlatılmıştı itici bir kişilik oluşturulmaya çalışılmış ve yazar başarmışta,+18 sahneler dışında anlatılacak yerler çok az fhbhdf 50-60 sayfa sadece ona ayrılmıştı.Öyle olmasa güzel kitap ama wattpad işte beklenildiği gibiydi.