Hâlâ susacak mısınız ya siz? Nasıl bu kadar sessiz kalıyoruz bu zulme? 335 kez ateş etmek ne demek sizin lügatinizde? Ya onu boşverin, 6 yaşındaki bir çocuğa bu nasıl yapılır?
Aklınız alıyor mu ya!? Almaz, değil mi? Bir ses çıkarın artık. Yoruldular anlıyor musunuz? İnsanların lâl olması çok yordu onları. Ama hâlâ bizden medet umuyorlar. Ne acınasıyız.
Her haltı protesto etmesini biliyorsunuz ama yüzlerce insanın ölümüne de çok güzel sessiz kalmayı da biliyorsunuz.
Lütfen şu içinizde atan organı bir sorgulayın. Ne kadar memnun bu durumdan diye. Sızlamıyor mu diye bir bakın. Yeter artık.