Seninle Tanışana Dek
6/10
·432 syf.··
2024 54. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 29 Haziran 2024 20:27
Herkese Merhaba, Bir yaz boyunca kitabının serisi olan 2. Kitabıda bittirdim. Bayadır bekliyordu kütüphanemde ahh bende ne bekleyen kitaplarda varda neyse, konumuza dönelim... 1. Kitaptan bin kat daha iyidi bence, yine basit bir kitaptı ama ilkınden iyidi. Kitabımız; ilk kitaptakı başrol kızımız olan Piper Bellinger kız kardeşi Hannah Bellinger kitabını okuyoruz. Ilk kitapta zaten kimle olacağını sinyalleri verilmiştir. Tabiki diğer kitabın başrol erkeğin en yakın arkadaşı olan Fox ile. Fox kasabada tek gecelik ilişkiler yaşaması ve kadınlara hem yatak odasında hem de dışarıda eğlenceli vakit sunmasıyla nam salmış biridir. Kitapta bu durum sadece geçmişte olan bir şeymış gibi söyleniyor, kitapta bu dahil hiç bir şey yok. Fox ve Hannah tanışmalarından itibaren arkadaş olarak çok iyi anlaşmaya başlarlar. Ikiside ayrı yerlerde olduğundan msjlaşmaya başlarlar ve arkdaşlıkları daha yakınlaşırlar. İşte bir şekilde bir Hikayemiz arkadaştan aşka türünde bir kitaptı. Ben bu türü cok sevmıyorum ve almıyorum. Neden mi? Şundan ötürü; erkek ve kadın arkadaşlar ve işte o zamanki yada geçmişinde tüm ilişkileri ikiside biliyor ve bunları birbirlerini paylaşıyorlar detaylı bir şekilde; sonrada birbirlerine aşık olduğunu anlıyorlar falan fikan. Bana göre bu durum aşırı toksit ve iğrenç, bundan ötürü bu türü okumam. Ama bu kitaba bir şans verdim ve bu durumlar yoktu. Konuda yok kızın aşık olduğu adam varmışta, fox’ta ona yardım edecekmış filanda diye bir yazı var. Ama kitapta böyle şeyler asla yok, bir kaç cümle geçiyor oda kitabın başlarında yani, öneri tarzı ama asla bir şey olduğu yoktu. Yanlış konu yazımı yani.... Yazar kız karakteri Hanah cok güzel yazmış, şaşırdım yani... yine erkek karakteri sevmedim. Kalıp-yakışılıklı olmayan özgüveni varmış gibi gösterme cabaları filan bazen yardımcı olmuyor. Fox’ta biraz böyle bir karakterdi. Herkes onu erkek o..pu olarak görüyormuş da oda öyle olmaya karar vermiş felan filan, işte gecmişinde bazı şeyler daha olmuşta. İnsan hiç mi ‘ben öyle bir insan değilim’’ diyerek aksini ispatlayama calışmaz... ergen ergen triplerdeydı. Hanah valla ne istediğini bilen, duygularını bilen güçlü bir kızdı, onun sayesinde kitap okunuyor genellikle..Aynı evde yaşamaya başlarlar ve duygular daha cok cıkmaya başlarla, zaten arkadaşlıklarıda böyle flört tarzı bir şeydi. Bu durumu sevdim. Küçük küçük kıskaçlıklar vardı, sonra birbilerine yardım etmeleri, destek olmaları sevdim. Güzeldi. Smut sahneler ise eh işteydi yani.... Kitabı tavsiye ederim..
1000k
Seninle Tanışana DekTessa Bailey · Martı Yayınları · 2022935 okunma
·
1.477 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İlk kitabı beğenmemiştim bunu okusam mı diyordum ama vazgeçtim :)
Tugce D.
Gönderi Sahibi
Almadıysanız , almayın bence derim, pdf filan okumak isterseniz okuyun:)
Ortalama buldun sanırım sence ben sever miyim
Tugce D.
Gönderi Sahibi
Musmula aynen canımm:)
İyiki Foxuma çok yüklenme demişim 😂😂
Tugce D.
Gönderi Sahibi
Hahahahahah kız bir şey demedim, azcık özgüvenli olsaydı 🙄😂😂😂