·644 syf.····Okunma: 30 Haziran 2024 18:20 John Steinbeck bu kitabı yazmak için çok dua etmiş. Ben de okurken bitmesin diye çok dua ettim. Kurgusuyla karakterleriyle gerçekten 10/10 bir kitaptı. Bütün karakterleri benimsediğim neredeyse hepsinin hayatını hikayesini merak ettiğim bir kitap olmamıştı daha önce. Onca sayfayı nasıl okudum nasıl aktı gitti anlamadım bile. Okuyacak olan herkese keyifli okumalar diliyorum.