Puan vermedi·448 syf.··
2024 9. kitabı
Ben kitabı beğendim ve okurken çok keyif aldım.Akıcı bir anlatımı vardı.Aynı zamanda çok samimi bir anlatımı olduğunu düşünüyorum kitaptaki karakterleri gerek Mr.Darcy gerek Elizabeth,Jane ya da Mr. Bingley olsun,hepsini arkadaşlarımmış gibi tanıdım.İtici olan diğer birçok karakter içinde aynı şeyi söyleyebilirim.Hepsinin birbirinden farklı karakterleri vardı ve hepsi kitaba farklı bir renk katıyordu,bu renk iyi de olsa kötü de olsa.Fakat bu kitap için beklentilerim çok yüksekti ve bu yönden beni çok hüsrana uğratan bir kitap oldu.Elizabeth'in ve Mr.Darcy'in aşkını okurken,"Vay be ne aşklar varmış!"demedim.Bunun sebebini kitapta bu ikilinin ilişkisinin yeterince detaylı anlatılmamasına bağlıyorum.Belki de kitap daha uzun olabilirdi ve bu ikili yeterli bir şekilde anlatılabilirdi diye düşünüyorum.Mesela Jane Eyre'yi okurken çok etkilenmiştim ama maalesef bu kitap için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Bir de kitabın asıl isminin "Gurur ve Önyargı" olmasının hikayenin bütünü için çok önemli ve değiştirilmemesi gereken bir detay olduğunu düşünüyorum.Yine de bu kitabı okurken çok keyif aldım ve herkesin mutlaka okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Aşk ve GururJane Austen · Koridor Yayıncılık · 201698bin okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.