Puan vermedi·432 syf.··
2024 34. kitabı
Merhabaaa Spoiler var Öncelikle kesinlikle okuyun yani okuyun yetmedi bir daha okuyun ve yeniden aşık olun bu kitaba ben hala anlaşılmadıysa bu kitaba aşık oldum yani olay örgüsü her şeyi bazı yerleri çalıntı gibi gelsede çok güzel di Özellikle yankının hafif çakırkeyif olduğu sahneler aşırı iyidi kitabı kesinlikle alın ben çok sevdim okurken ve kesinlikle bu seriyi baştan sona tekrar okuyacağım kaç kez okuyacağımı bilmiyorum bayağı kez okuyacağımı eminim en sonunda o yankının kızına olan babalığı falan çok güzeldi içimi isıttı gerçekten Helen’in o tatlı telaşı çok hoştu kızı hakkında aşırı derecede endişelenmesi çok iyiydi benim için ayrıca koza ve Zeynep’in aralarının düzeltmesi de benim çok hoşuma gitti Zeynep mi diyim lal mi diyim bilmiyorum sadece keşke ismini o kadar değişmeseydi çünkü içimde bir yabancılık hissettim hepsinin ismi fazla derecede değişti ve sadece bartu kaldı ve neden yani ben çok üzüldüm mesela ben Fırat demek istemiyorum mutlu demek istiyorum tamam mı yani ya da Nil demek istemiyorum çok saçmaydı bence evet onlar için güzel bir dönüm noktası ama bence okuyucu için hoş değil çünkü hep kafanda oturttuğun isimler bir anda tamamen değişiyor o yüzden biraz kafa karıştırıcıydı ama kime ne açıkçası kesinlikle okuyun okutun alın aldırın kısacası kitap on üzerinden dokuz buçuk sebebide hiçbir şey mükemmel değildir o yüzden böyle bir puan verdim ama bu çok güzeldi kesinlikle alın. Yorumum işinize yaradıysa çok çok mutlu olurum yaramadıysa da okuduğunuz için teşekkür ederim.
Papatya
Sokak Nöbetçileri 4Aslı Arslan · İndigo Kitap · 20233,426 okunma
·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.