Kesinlikle okunması gereken bir kitap mı?
Bence hayır.
Yarım saatte bitecek minicik bir tiyatro metni. Dönemin toplumsal yapısını mizahi bir dille anlatıyor. İçinde bireyin iç dünyasını ele alma gibi derin mevzular yok .
Kısacası, toplumsal bir olgu olarak görücü usulü evlilik ve rüşvetin o dönemdeki etkisini mizahi bir dille yansıtıyor.
Çerez niyetine okuyabilirsinizzzz