Çok güzel kitaplar okudum son zamanlarda ama inceleme yazmaya üşendim baya, sonunda yazabildiğim için mutluyum ama. bu kitabı severek okuduğumu söyleyebilirim sanırım ama kitabın dilini fazla akıcı bulmadım, yazarın okuduğum ilk kitabıydı bu yüzden yazar olarak değerlendirmeyeceğim.bunu. ancak o kadar güzel alıntılar vardı ki sizi birkaç dakikalığına düşünmeye şevk edecek seviyede bir kitap. yavaş akan bir kitap olsa bile ben ilham verici bir kitap olduğunu düşündüm açıkçası. bu kitaba puanım 7/10 Emily Henry