6/10
·399 syf.··
2024 10. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 30 Haziran 2024 00:00
Serinin dört kitabı hakkında yorum yapmak gerekirse, sosyal medyada sıkça karşıma çıkması ve bölüm kitaplarının bilgi yoğunluğundan, klasiklerin ağırlığından sıyrılmak istemem nedeniyle bu seriyi okumaya karar verdim. İlk kitabı okuduğumda olayların yarım kalması ve serinin devamı olması nedeniyle devam ettim. İlk kitabın anlatım dili sadeydi ve cümle tekrarı çok fazlaydı. Ancak, ikinci ve özellikle üçüncü kitaptan itibaren yazarın yazım dilini geliştirdiğini fark ettim. Genel olarak, bu seriyi kafamı dağıtmak için okuduğum eğlenceli kitaplar olarak değerlendiriyorum. İçeriğinden hayata dair derin anlamlar çıkardığımı ve bana çok şey kattığını söyleyemem. Ancak, serinin beni eğlendirdiğini ve okuma deneyimimi hafifletici bir etki yaptığını rahatlıkla belirtebilirim. Yazarın gelişimini gözlemlemek de ayrı bir keyifti.
1000Kitap
Ötanazi OkuluMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20207,4bin okunma
·
81 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.