Puan vermedi·166 syf.··
2024 49. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 02 Temmuz 2024 00:47
Çoğu insan beğenmediğini, anlamsız ve iğrenç bulduğunu söylese de gayet güzel bir mangaydı. Sorunu zaten insanların çıkarmış olması ve doğanın o sorunu böyle çözmesi gayet normaldi. Erkek baş karakterin aşkını beğensem de mangakanın kadınlara olan kızgınlığından ötürü hep kızları salak gibi göstermesine aşırı sinir oluyorum. Belli ki sadece buradaki baş karakter değil diğer mangalarında yer alan kızlarımız da birbirine aşırı benzeyen tipler. Bu tipteki bir ablamız mangakayı üzerek mangakamız kendince intikam alıyor. Daha zeki kadın karakterlerde görüşmek dileğimle.
Manga, Manhwa, Manhua ve Webtoon
Gyo, Vol. 2Junji İto · Shogakukan - 小学館 · 200248 okunma
·
86 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.