Çok beğendiğim bir kitap daha doğrusu konferans oldu diyebilirim. Orhan bey güzel başlayıp nedenselleştirmek konusunda biraz eksik kalmış diye düşünüyorum. Verdiği bazı nedenler manasız geldi bana demem daha doğru olur. Konferans sonu sorulan soruları çok beğendim. Zaten tahmin ettiklerimin kanıtlanmasını ve evet bu açıdan düşünmemiştim dediğim durumları kendime katma şansını sağladı. Ülkemizin gelişimi üzerine uğraşmak veya en basitinden bu konu hakkında fikir sahibi olmak isteyenler için şiddetle önerebilirim.