Puan vermedi·38 syf.····Okunma: 02 Temmuz 2024 14:49 Kitap içerisinde birbirinden farklı 5 hikaye anlatılır.
Bu hikayeler çok kısadır ama tek bir ana fikir çıkarır.
Herkes ölür fakat herkes kendi çevresinde ölür.
İnsanlar öldükten sonra ister yakın çevresi olsun
ister uzak çevresi,hayatlarına kaldığı yerden devam eder.Bu gerçek hem rahatsız edici hem de bizim
içimizi rahatlatacak cinstendir.
Rahatsız edici kısmı,yasın bir yere kadar sürmesi ve insanların bizi unutup hayatlarına devam etmesidir.
İçimizi rahatlatan kısmı ise dünyada ki birçok maddi
çabanın bomboş olduğu gerçeğidir.