Ferzan Özpetek'in son kitabını beğendim; tipik bir Özpetek romanıydı. Ancak, sonu oldukça tahmin edilebilirdi ve genellikle onun eserlerinde alışık olduğumuz sürprizler bu kez yoktu. Kitap kısa ve hikaye de aslında oldukça kısaydı; sanki bazı bölümler gereksiz detaylarla uzatılmış gibiydi. Heyecanla sayfaları çevirmediğimi itiraf etmeliyim ve beklentim daha yüksekti. Belki İtalyanca orijinalinde daha heyecan verici ve merak uyandırıcı olabilir. Ancak, her şeye rağmen Ferzan Özpetek’i çok seviyorum; ne yazsa okurum, menü yazsa onu bile okurum. Ferzan ÖzpetekSaklı Yürek
Saklı YürekFerzan Özpetek · Can Yayınları · 20241,352 okunma