Merhabalar;
İkigami benim aldığım ve okuduğum ilk manga özelliği taşıyor. Birkaç tane webtoon okumuşluğum vardı ama manga daha farklı. Şöyle ki İkigami’yi öneri olarak öğrenmiştim ve listeme almıştım. Alışveriş yaparken de hem ucuz hem de manga okumaya bir yerden başlamak istediğim için almıştım. Ardından okudum ve beğenemedim maalesef. Aslında sonuncu hikaye duygusaldı ama tabii hem ilk manga okumamdan, alışkın olmadığımdan hem de mangaların ciltleri ilerledikçe heyecan kazanıp güzelleştiğini bilmediğimden beğenmemiş de olabilirim. Açıkçası içimden de gelmiyor devam etmek seriye. Bu yüzden bu seride benim için bu kadardı.