Kitap çok güzeldi.Gözünüz kapalı alın bence.Kitaplardan çabuk etkilenen birisiyseniz muhtemelen büyük bir travma bırakıcaktır.Aşk,hüzün,ters köşe ne ararsanız var.Okuyun okutturun baska bir şey demiyorum.Spoiler vermekte istemiyorum bence alın okuyun çok şey kazanırsınız, hiçbir şey kaybetmessiniz.