Geçmişe dönüş kitapları pek cazip gelmiyor bana bu kitapta da bu ön yargıya okumaya başladım başlarda beni gerçekten sıktı elimden bıraktım tekrar başladım bir türlü ısınamadım kitaba… Ama yarısından sonra bayağı bir kaptırdım. Konuyu ilk seriyi okuyanlar biliyor aslında o yüzden bildiğimiz yollarda yürüyoruz diyebilirim. Güzeldi başlarda sıkılsam da keyifliydi tavsiye ederim…