10/10
·496 syf.··
2024 316. kitabı
Bir Kavanoz Aşk #okudumbitti Puanım: ∞/5 Shay'e çoktan aşık olmaya başladığını biliyordum. Shay'le işler böyle yürüyordu. O kedi gözlerine bir dakika bakmak yetiyordu. . Her zaman gülümsemek için yaratılmış yüzlerden birine sahipti. . Bu sefer, kafamda yankılanan o ses şöyle söylüyordu: İşte karın gidiyor. . Beş dakika daha. Tek ihtiyacım olan buydu. Beş dakikam daha olsaydı bu hayatta başka hiçbir şey istemezdim. Beş dakika daha Shay'in vücudu benimkine yakın olsaydı, eli sırtımda dursaydı. Beş dakika daha onun tenini dudaklarımda hissedebilseydim. Beş dakika daha o benimmiş gibi davranabilseydim. . Bu evlilik sahteydi. Müstakbel kocama duyduğum çekimse fazlasıyla gerçekti. . "Çünkü sen, süt taşıyan bir adamla kaçamak yapma ihtimalinin yürüyen kanıtısın." . Bu on iki dakika, ocakta kaynamak üzere olan bit çaydanlığa benzediğimden emin olduğum sıcak, nefessiz bir sonsuzluktu. . Keşke onu hayatım boyunca ne kadar sevdiğimi, benim için ondan başka kimsenin olmadığını bilseydi. . Ait olduğun yer burası Shay. Burası evin ve biz her zaman istediğin o aileyiz. Sen buraya ve bana aitsin. . Merhaba, ben favorilerime bir kitap daha ekledim. Bu kitap ve karakterle benim içimi kıpır kıpır yaptı. Noah'ın her seferinde ona karıcığım diye hitap etmesi... Noah Barden bambaşka bir şey ya <3 Bu adamı manifestlemezsem çarpılırmışım gibi hissediyorum :D Shay için doğum günü pastası yaptı. Ona kendi elleriyle pasta yaptı yaa... Ayçiçeği buketi benim için en önemli noktaydı. Ayçiçeği seven benim için kalbimi deldi geçti. Başından beri Little Star çiftliğinin sırrı da muhteşemdi. Ah kalbim ah! Noah'nın iç sesinin olduğu bir sahne var. Kendiyle çatıştığı o yer muhteşemdi. Shay'ın düştüğü sahne de deliler gibi güldüm. Çok güzel bir çiftler. Ama asıl olan en güzel detay: Gennie. Bu kitabın çok büyük bir parçası Gennie <3 Çok zeki bir kız çocuğu. Her şeyi anlayıp kavrıyor. Biraz ağzı pis ama olsun. O da kurguyu çok eğlenceli hale getirmiş. Kitap gerçekten çok güzel yazılmış. Keşke bütün post-itlerimi koyabilseydim. Umarım sizde kitabı okursunuz ve beğenirsiniz. İyi okumalar. <3 Not: Ekmekçi baba artık favori lakabım <3
Bir Kavanoz AşkKate Canterbary · Ren Kitap · 2023567 okunma
·
199 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.