8/10
·288 syf.··
2024 62. kitabı
Kitap konusu ve kalemiyle o kadar çerezlikti ki. Bu beklentiyle okursanız sevmeme ihtimaliniz yok bence. Kitap Emmy'nin bir binici ve attan düştüğü ve travmatize olduğu için ara verip doğduğu kasabaya geri dönmesiyle başlıyor. Sonra girdiği barın sahibi olan ve hiç anlaşamadığı, abisinin en yakın arkadaşıyla gerilimli bir karşılaşma yaşıyorlar. İlk başta adamın kadına olan cinsel çekimi olarak başlasa da bence okudukça ve karakterler birbirini tanimaya başlayınca daha da güçlendi hisleri. Sadece keşke betimlemelerle bu hisler daha iyi verilseydi. Çok çerezlik bir kalemi var yazarın. Bir de sonlarda ailesinin ikilinin ilişkisini öğrendiği kısım yetersiz geldi bana. Daha büyük tepki bekliyordum çünkü başından beri ha abin örenirse ha yanlış anlarsa dedikleri için dkdkdkd Genel olarak çok keyifle olduğum bir kitap oldu Gus ve Wes'in kitaplarını da merakla bekliyroum. 4/5
Bitiş ÇizgisiLyla Sage · Ren Kitap · 2024267 okunma
·
422 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.