·382 syf.····Okunma: 05 Temmuz 2024 23:43 Maral Atmaca’nın hoş bir tarzı var. Yine gizemli olaylar ve yine bu olayları yumuşatmak adına içinde bulunan karekterlerin esprileri . Olaylar akıp gidiyor. Sonu da üzüldüğümüz bir bölümle bitti. 2.kitap olmasına rağmen halen açığa çıkmayan birçok şey var. Ayrıca o dövüş dersi çok gereksiz bir ayrıntıydı. Yani bir günlük dövüş dersi mi olur? Üstelik kız hasta. Ayrıca Gölge’nin kıskançlıktan parmak kırması da abartı olmuş. İlk kitaptan daha çok zevk almıştım sanırım.