Kitabın kurgusu mükemmeldi.. çok fazla ters köşe var sonuncu kitapta.. ilk iki bölüm daha anlaşılırdı.üçüncü yalan bölümünü okurken beynim yandı beni en çok etkileyen kısım savaşın insanları nasıl duygusuzlaştırdığı ve içindeki kötülükleri ortaya çıkardığı.. iki masum çocuk nasıl canavar haline geliyor görmüş oluyoruz..