#yorum
Farklı bir kurgusu vardı. Benim biraz sıkılarak okuduğum tarzdaydı. Dava dosyaları, mehkeme ifadeleri falan beni biraz konudan uzaklaştırır. Polisiye tarzı favorilerimdendir, ama mahkeme fazla olunca maalesef sıkılıyorum. Ben maalesef beğenenlerden olmadım. Kısacası fena değildi.