#yorum
Polisiye diye başlıyorsunuz, ama değil. Heyecan falan yoktu. Aksine aile, dostluk, karakterlerin iç dünyası ve dram ağırlıklıydı. O ladar övüldü ki sanırım beklentim çok yüksek başladım. Resmen neredeyse 1 yıldır azar azar ilerledim. Sadece dram kitabı diye okusam konuyu beğenebilirdim, ama polisiye ile harmanlanmış halini sevmedim. Fena değildi.