·192 syf.····Okunma: 09 Temmuz 2024 01:10 Yine birine güvenmemeliydik güvendik! Mecbur kalıyoruz ve güveniyoruz maalesef. Zor şartlar altında ilerlemeye ve kurtulmaya çalışırken bir de engeller çıkıyor iblis veya insan gibi. Dolayısıyla anlaşma yaparak ve güvenerek ilerlemek durumundalar. Ama kandırıyorlar tabii ki. Kimse çocukların yanında değil, kimse masum değil ve kimse güvenilir de değil. Zor bir dünyadalar tıpkı şu an olduğu gibi. Mesela çocuklar, bebekler ve masum insanlar yaşayamıyor ülkelerinde özgürce. Neymiş toprakmış, kutsalmış, menfaatlermiş! Bu seride de zevk ve mide için -ve kim bilir arkada olanları da bilmiyoruz, öğreniriz umarım ileride- çocukları ve insanları katletiyorlar, hayatlarını mahvediyorlar. Umarım serideki çocuklar mücadeleleriyle bir şeyler başarırlar, yanlarında biri bile yok oysa. Bizim dünyada ise bir buçuk milyar insan var ama sesimizi çıkaramıyoruz olanlara. Yazık bize!