Bu incelemeyi bitmesine 90 sayfa kala yazıyorum; kalan sayfalar boyunca büyük bir ters köşeyle veya VAY BE dedirten bir olayla karşılaşmazsak zaman kaybı olduğunu söyleyebileceğim bir kitap okuyorum. Yaklaşık 2 yıl oldu alalı, okumaya şimdi fırsat bulabildim. Uzun zamandır eski okuma tempomda değildim, malûm sınav senesi girdi araya, okumaya çabalamasaydım içinde bulunduğum duruma daha da saplanırdım. Yarısına kadar akıcı ve heyecanlandırıcı giden hikâyeyi yarısından sonra okumak zorluydu benim için. Betimleme eksikliği, olayları eksik anlatma ve karakterlere ısınamama etkiledi diye düşünüyorum, hem zaten ana karakterlere ısınamadıysam bu türde bir kitabı okumamın ne anlamı var? Cat hadi neyse de Griffin ve yılışık hareketleri beni deli etti. Bi rahat dur be adam! Kızı taciz edercesine davranışları, kızı kaçırmış ve kullanacak olmasına rağmen inkârları, sürekli iğrenç imaları... Red flag resmen. Ekibi ve ailesinin nispeten iyi çıkması okumayı azıcık da olsa keyifli kıldı diyebilirim. Kitabı bitirdikten sonra güncellememi yapacağım.
GÜNCELLEME: Kitap bitti. Hayal kırıklığıydı. Devamını okur muyum bilmiyorum ama okursam yakın bir zamanda olmayacağı kesin.