Bu serinin ikinci kitabı galiba. Ben biri okumadım. Liam, Alman bir formula1 pilotudur. Sophie'nin babası da formula1 de mühendis. Bir gün partide tanışıyorlar fakat Liam büyü de gel diyor. Yıllar geçiyor ve bu arada Liam arkadaşı ve yengesi olan Johanna'yı doğum sırasında kaybediyor. Travmasını tırt buldum ama insan psikolojisi diye çok bir şey demiyorum. Bu da diyor ki arkadaş yapmayayım, karı kız kafayı bulayım falan filan. Erkeğin bağlanamam kompleksi ile beraber gelen yüksek libidosu hikayede yine dondurmanın üstündeki kiraz gibi. Kızımızda bu yıl cinsel anlamda deneyim yılım olsun deyip yapıyor listeyi. Erkek kızı tekrar görünce zaten magazinde yediği haltlardan dolayı kenara geçeyim diyemiyor. Gel listeyi gerçeğe dökelim my love diyor. Kızımız mart ayı kızgınlığındaki erkeğe takılmak istese de olmaz diyor. Bekliyoruz aşk olsun ve az bilgi edinsinler. Bir yerde tamam deyip cinsel evreye geçiyoruz. Hikayenin sonunda birlikte olduklarını tahmin ediyorsunuzdur. Sonda hepsinin çocuğu oluyor ve onların çocuklarını da çift yapıyor yazar. Romandan edindiğim bilgi yazar benzer karakterdeki tüm kızlar ve erkekleri çift yapınca o romandan kaçmam gerektiğidir. Okuyun size de ders olsun. Summertime sadness var deyip okuduk ama bu kadar da olmaz. Okumasanız da olur.