Olaylar ünizlenin ölmesi ile devam ediyor ve bu kitapta biz daha çok Karaca'nın geçmişi ile tanışıyoruz. Başlarda esvedin sürpriz yumurtadan çıkar gibi çıkmasına sinir olsam da zamanla sevdiğim bir karakter oldu. Kunt ile aralarındaki çekimden bahsetmeme bile gerek yoktur sanırım. İnsan kitabı okurken hazır ol pozisyonuna geçiyor cidden. Ama Karaca'nın bazı şeyleri Kunt tan saklaması benim sinirlerimi çok bozdu özellikle şu Sergen olayını kızım söylesene işte adamı da zor duruma sokuyorsun. Birde aklıma takılan tek bir nokta var bu kız maç kaydını ne zaman izledi ve bizim neden haberimiz yok. Herneyse özete gelirsek ilk kitaba göre olay yoğunluğu az olsada güzel bir kitaptı yakında 3. Kitaba da başlarım. Belki 4. Kitabı bekleyip sonra okurum bilmiyorum Herneyse görüşürüz!