#yorum
Hiç bu tarzda bir konu okumamıştım. Karakterleri sevdim onu inkar edemem, ama konu biraz ahım şahım değildi. Dna ile hayatının aşkını bulmak bana mantıklı gelmedi. Güzel ve kolay okunuyor kitap. Sanırım bana hitap etmedi, çünkü okuyanlar çok sevmiş. Bu tarz konuları seviyorsanız bakabilirsiniz.